1921 жылы 22 наурыздан шыға бастады
Бастапқы
АЙТЫЛҒАН СӨЗ
Біздің еліміздегі өз ұлтына қарсы қастандық атаулының бәрі де қазақтың атымен жасалады. Қазақтың келешегі үшін туған жерімізді, ана тілімізді сатамыз, қазақтың келешегі үшін ар-ұятымызды саудаға саламыз, қазақтың келешегі үшін өз бауырларымызды бульдозермен үйлерін талқандап, еңіреп жылап-сықтаған әке-шешемізді, апа-қарындастарымызды “өлмесең өрем қап” деп қарғап, арттарынан бір кесек тас лақтырамыз. Ең қорқыныштысы осы опасыздықтардың бәрі де “Қазақтың келешегі үшін!” деген “ұлы” ұрандардың арқасында жүзеге асырылады.
Автор: Амангелді Кеңшілікұлы, әдебиет сыншысы
Информационный сервер xFRK: валютные баннеры для Вашего сайта
Жас Алаш №91 (15965) 18 қараша, сейсенбі 2014
"Жас Алаштың" отбасы және денсаулық қосымшасы.
18 қараша 2014
Әлеуметтiк желiнiң әуресi

“Отбасын құрғанымызға он жылдан асты. Таяуда әйелiмнiң бөтен еркекпен әлеуметтiк желiде хат жазысып жүргенiн бiлдiм. Келiншегiм ешқашан материалдық таршылық көрген емес. Бар айтқанын орындаймын. Ұлымыз да, қызымыз да бар. Соған қарамастан келiншегiмнiң бұл қылығын түсiнбедiм. Соның салдарынан арамызда дау туындап, қатты ренжiстiк. Маған опасыздық жасадың десем, өз әрекетiн жай ғана қалжың, әйелге тән әрекет деп түсiндiргiсi келедi. Әлеуметтiк желiдегi байланыстың мұндай түрiн қалай түсiнуге болады, ақыл қосыңыздаршы?! Әйелiмнiң бөтен еркекпен қылмыңдасуы опасыздық, сатқындық деп саналмай ма?”. Сәлеммен, Нұрлан. Оқырманымыздың сауалына орай мамандар мен қарапайым азаматтардың бұл мәселеге қатысты пiкiрлерiн жариялап отырмыз. Алдағы уақытта да осы тақырып төңiрегiнде өздерiңiзден хат күтемiз, қадiрлi оқырман.

Зарина ЕСIМХАНОВА, психолог:
 
Қалдарбек, заңгер:
– Әлеуметтiк байланыс арқылы жылы-жылы сөз жазысып, сол сөздердi күнi бойы ой елегiнен өткiзу – сатқындықтың бастамасы дер едiм.
 
Жандарбек СЕЙIТЖАН, әлеуметтанушы:
– Интернет арқылы бiреудi құлай сүю немесе ғашық болу мүмкiн емес деп ойлайтынмын. Алайда бұл пiкiрiм қате екенiне уақыт өте келе көзiм жете бастады. 
 
Шынар ҚАСЫМБЕКҚЫЗЫ, психолог:
– Менiңше, әлеуметтiк желi арқылы “көзге шөп салу, салмау” әр адамның өзiне байланысты. Тексiз адам болса, кез келген байланыссыз да санасыздың әрекетiн жасап, ұйыған отбасының ойранын шығара алады. Ал ақылы барлар өзгемен араласудың белгiлi бiр шектеуiнен аспайды.
 
Берiк, құрылысшы:
– Кейбiреулер қазiргi агент, ватсап, фейсбук сынды байланыс түрлерiнде iскерлiк емес, басқаша қарым-қатынас жасайтыны жасырын емес. Қандай жағдай болса да, ең алдымен әйелдердiң бөтен еркекпен ға­ламторда қалжың тұрғысында болса да жиi
 
Дариға ЖЕКЕНОВА, тарих пәнiнiң мұғалiмi:
– Сiздiң көзiңiзше күйеуiңiз өзге әйелге көз сүзiп, қылмыңдаса қандай сезiмде боласыз? Ал әлеуметтiк желiде осындай әрекеттiң жасырын түрiне баруды қалай түсiнбек керек? 
 
Жеңiс, дiнтанушы:
– “Кешеден берi қайда жоғалып кеттiң? Сенсiз мына жерде қатты жалғызсырадым... саған бауыр басып
 
 
Шолпан САРЫБАЙҚЫЗЫ, зейнеткер:
– Өзiмiз тiлiн түсiне бермейтiн қазiр
Материалдың толық нұсқасын газет бетінен және электрондық PDF форматына жазылу арқылы оқи аласыз. Ережесін мына жерден қараңыз: ары қарай оқу.
Немесе хабарласыңыз: Тел. +7 (701) 220-64-52, +7 (727) 273-09-84
E-mail: rina025@mail.ru
« алдыңғы бетке  |  келесі бетке »
ПІКІРІН БІЛДІРГЕНДЕР (0)
Пікіріңізді бөліскіңіз келсе:*
Жазылатын пікірдің көлемі 500 символдан аспауы керек
Аты-жөніңіз:*
E-Mail (сайтта жарияланбайды):
Мына код-сандарды енгізуіңізді сұраймыз:*
Жаңарту
* - жазылуы міндетті