1921 жылы 22 наурыздан шыға бастады
Бастапқы
АЙТЫЛҒАН СӨЗ
  “Шымбұлақ” тау шаңғысы курортының 25% Н.Назарбаевтың меншiгiнде. Мәселен, Болат Назарбаев “Шымбұлақта” екi үйi болғанын қалады. Мұнымен курорт басшысы Сергей Гитолов келiс­пептi. Сонда оның басына тапаншасын тақаған президент­тiң iнiсi: “Қазiр сенi жайратып салу маған түкке тұрмайды. Бұл үшiн маған ештеңе болмайды“ деген.  “Шымбұлақтағы” үйлердің иелері: Н. Назарбаев, Б. Назарбаев,  Д. Назарбаева, Ә. Назарбаева, Т. Құлыбаев, К. Мәсімов, И. Тасмағамбетов, Қ.Саудабаев, Н. Әбіқаев, А. Шабдарбаев, Б. Мұхамеджанов, Н. Сұбханбердин, Т. Досмұхамбетов, Б.  Өтемұратов, С. Қалмырзаев, А. Есімов, Д. Ахметов, А. Машкевич, П. Шодиев, Ә. Ибрагимов, С. Гиталов, Ә.Арғынғазин, А. Клебанов, В. Храпунов.
Автор: Виктор Храпунов, Алматы қаласының бұрынғы әкімі. “Республика” газетi. 03.10.2011ж.
Информационный сервер xFRK: валютные баннеры для Вашего сайта
Жас Алаш №70 (15944) 9 қыркүйек, сейсенбі 2014
\"Жас Алаштың\" құқықтық беті. Дайындайтын Дәнеш Ұзақ
9 қыркүйек 2014
«Ажал трассасы»

ӨТКЕН ЖЫЛЫ ЖОЛ АПАТЫНАН ҮШ МЫҢНАН АСТАМ АДАМ АЖАЛ ҚҰШҚАН

  • «Алдаспан» ақиқат
Жол апаттарының негiзгi себебi неде? Ол – ең алдымен жолдың нашарлығы. Екiншiден, жүргiзушiлердiң жауапсыздығы. Статистикаға сенсек, соңғы екi жылда Қазақстандағы күре жолдарда болған апаттың салдарынан алты мыңнан астам адам опат болыпты. Бұлардың арасында жас балалар да бар.
Биыл жаздың өзiнде ғана “ажал трассасы” атанған Алматы – Астана тас жолының бойында жан түршiгерлiк бiрнеше жол апаты болды. Мүгедек спортшылар мiнген шағын автобус Алматыдан 40 шақырым жерде тағы бiр көлiкпен соқтығысып, 3 адам көз жұмды. Тағы 17 адам түрлi дәрежеде жарақат алды.
Ресми дерек көзi республикалық деңгейдегi жолдардың 20 пайызының жағдайы сын кө­термейдi дейдi. Және де iрi жол апатының көпшiлiгi Алматы облысына қарасты жолдарда болады екен. “20 пайыз” дегенi есеп үшiн ғана болса керек, әйтпесе, Алматы облысында ой-шұңқыры көп күре жолдар көп. Оны өзiмiз күнде көрiп жүрмiз. Мәселен Алматы – Талдықорған тас жолын алайық. Батыс Қытай – Батыс Еуропа күре жолы әлi жасалып бiткен жоқ. Тас жолдың кейбiр тұсын айналып өтуге тура келедi. Өзiм куә болған мына бiр оқиға есiме түссе, әлi күнге дейiн төбе шашым тiк тұрады.

Биыл көктемде шұғыл жұмыс шығып, Талдықорғанға баруым керек болды. Содан,

Материалдың толық нұсқасын газет бетінен және электрондық PDF форматына жазылу арқылы оқи аласыз. Ережесін мына жерден қараңыз: ары қарай оқу.
Немесе хабарласыңыз: Тел. +7 (701) 220-64-52, +7 (727) 273-09-84
E-mail: rina025@mail.ru
« алдыңғы бетке  |  келесі бетке »
ПІКІРІН БІЛДІРГЕНДЕР (0)
Пікіріңізді бөліскіңіз келсе:*
Жазылатын пікірдің көлемі 500 символдан аспауы керек
Аты-жөніңіз:*
E-Mail (сайтта жарияланбайды):
Мына код-сандарды енгізуіңізді сұраймыз:*
Жаңарту
* - жазылуы міндетті